וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שלפו את המצלמה: הרגעים הראשונים הכי חשובים של התינוק

וואלה! NEWS בשיתוף yes

21.6.2016 / 10:09

תינוקות ופעוטות מגלים את העולם סביבם כל יום מחדש. יש להם כל כך הרבה פעמים ראשונות בשנות חייהם המוקדמות והתגובה שלהם נוכח כל גילוי היא חגיגה עבור כולם. 5 דברים שפעוטות מגלים בפעם הראשונה ששווה במיוחד להנציח בצילום

תינוק אוכל חול. ShutterStock
בנו עליהם תלולית חול מושקעת ואז התחילו לצלם/ShutterStock

אין כמו פעמים ראשונות. בייחוד כשאתה קטן וכל דבר עבורך הוא חדש, מרגש ולא ייאמן. בתור הורים אנחנו נוצרים את הרגעים האלה של החיוך הראשון, ההתהפכות וכמובן הצעדים הראשונים. היום, כשלכל אחד יש מצלמה ביד כמעט בכל רגע נתון – זה ממש קל לשלוף את הנייד ברגע האמת ופשוט להקליק ולהנציח בסטילס ובווידאו. והנה, יש לכם זיכרון מתוק לעד.

אבל מעבר לרגעי התיעוד המתבקשים שצוינו כאן – יש עוד כמה סצינות שכדאי לשלוף בהם מצלמה ויש לנו גם כמה רעיונות לפעמים ראשונות יזומות שאפשר לייצר ממש במיוחד בשביל תיעוד מרגש וחד פעמי.

פעם ראשונה שאוכלים לימון - פרצוף חמוץ מצחיק

אחרי שהתינוק כבר יושב בכסא האוכל שלו, מצטרף לארוחות המשפחתיות ומגלה סקרנות לגבי מזון - אפשר להפתיע אותו עם מאכל חדש – רבע/חצי לימון. הכינו את המצלמה וחכו לפרצופים המופתעים מהחמיצות ולתווי הפנים המתעוותים בחמידות. אגב, קשה לצפות את התגובה – לפעמים זה יכול להיגמר בדחייה, לפעמים בבכי ולפעמים בצחוק גדול ואכילת הלימון כולו. שווה לנסות.

פעם ראשונה בים או בבריכה – הניצוץ בעיניים

גם את האמבטיה הראשונה אל תשכחו לתעד, אבל המפגש עם ים או בריכה, כשפתאום אתה עם אמא או אבא בתוך המון מים ומסביב גלים, אנשים ושמיים - הוא פרייסלס. מומלץ לקבוע מראש מי מחזיק את המצלמה ומי טובל ולהיות סבלניים עם הכניסה למים הצוננים ועם התגובות.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי

פעם ראשונה שאוכלים עוגת שוקולד עם קרם – סחרחורת של מתוק

זה בדרך כלל קורה ביום הולדת של הילד והתוצאה מרהיבה וחומה. תנו להם פרוסת עוגת שוקולד נדיבה עם קרם ואז תעדו איך בשניות כל האצבעות מתלכלכות, הפה והפנים נמרחים בקרם ובדרך כלל גם הבגדים והשיער. העונג של המתוק הוא פוטוגני במיוחד כשהוא משאיר סימנים.

תינוק אוכל ומלכלך. ShutterStock
העונג של המתוק הוא פוטוגני במיוחד כשהוא משאיר סימנים/ShutterStock

פעם ראשונה קבורים בחול – צחוק והנאה

ילדים מתים על זה וזה מצטלם ממש טוב. עזרו להם לכסות עצמם בחול מכף רגל עד צוואר, בנו עליהם תלולית חול מושקעת ואז התחילו לצלם את ההתרחשות בכמה שלבים.

הצילומים הראשונים יהיו כשהם מוקפים בחול (אפשר גם לצלם את תהליך הכיסוי) ואז הנחו אותם להתחיל להוציא איברים לאט לאט וצלמו המון תמונות. אחר כך כשהן יוצבו באלבום אחת ליד השנייה יתקבל סיפור מצולם מלא אקשן.

פעם ראשונה בגן משחקים – חדוות העצמאות וההצלחה

במקרה הזה קשה לתפוס את הפעם הממש ראשונה אבל זה פחות משנה כי גם הפעמים הבאות הן מלאות שמחה, פליאה ואושר. אחרי שעזרתם אינספור פעמים לטפס ולהתגלש, החזקתם ונתתם יד – מגיעה הפעם הזו שהם עושים את זה לבד. צפו לצילומים רבים עם פה פעור וחיוך עד השמיים.

לתכני yes עם מי לגדול היכנסו ל –yesVOD

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully