וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ילד הולך לאיבוד: איך אתם באמת יכולים למנוע את זה?

19.7.2016 / 8:48

דסקית מודפסת, צמיד או שעון GPS, תווית מחוברת לבגד ואפילו קעקועי קשר – פטנטים ושיטות שיעזרו לכם למצוא את הילדים במהירות אם חס וחלילה הם יילכו לאיבוד ברחובות רומא, בדיסניוורלד או בחנות צעצועים

ילד מביט במשקפת. ShutterStock
מוטב גם הם מה לעשות במקרה שהם לא מוצאים אתכם/ShutterStock

חופש גדול, טיולים, נסיעות וגם חופשות בחו"ל. הסטטיסטיקה אומרת שהמוני ישראליים טסים לטייל בחו"ל וזה אומר הרבה משפחות עם ילדים בכל מיני גילאים שמסתובבות להן בערים גדולות, אתרי טבע ופארקים ברחבי העולם.

לצד הכיף שבטיול, ההרפתקה והחוויוה המשפחתית תמיד מנקר גם חשש, שפתאום כהרף עין, אחד הילדים יילך לאיבוד. זה יכול לקרות לכולנו. מספיק אם משהו מושך את תשומת לבו של הילד בחנות גדולה, ברחוב או שיש עומס בפארק שעשועים, בתור או בתוך התקהלות גדולה של אנשים.

הנה כמה פטנטים שיעזרו לילדים שלכם לשוב אליכם חזרה במהרה אם במקרה כן יילכו לאיבוד. ידעו את הילדים על כך שיידעו גם הם מה לעשות במקרה שהם לא מוצאים אתכם. כל מה שצריך בנוסף זה כמה אנשים טובים על הדרך ואז זה יכול להיות פשוט ובטוח.

שרשרת עם פרטים

פתרון פשוט וקל שכדאי להכין בבית לפני הנסיעה. הרעיון הוא לכתוב על פתקית את שם הילד, שמם של ההורים ומספרי טלפון להתקשרות. את הפתקית אפשר להכניס למחזיק מפתחות משרדי פשוט, שניתן למצוא בחנויות בהן משכפלים מפתחות או בחנויות לציוד משרדי.

מכניסים למחזיק המפתחות את הפתקית ותולים על שרשרת. זו יכולה להיות שרשרת שהילדים בוחרים ואז ישמחו לענוד או שרשרת כדורית פשוטה.

דסקית מתכת עם הדפסה

ניתן להזמין בחנויות פופ ובחנויות שמדפיסות קבצים דיגיטליים על חולצות, ספלים וכו - דסקית מודפסת. אתם יכולים להחליט על הכיתוב והעיצוב ורק לזכור לא לעשות את זה ברגע האחרון כדי שיספיק להגיע. דסקית מעוצבת ניתן להזמין כאן ושירותי הדפסה על דסקית יש למשל כאן.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה
ילדה יושבת על סיר בחיק הטבע. ShutterStock
רק שיישארו איתנו/ShutterStock

לחבר לתיק או לבגד תווית

אם הילד גדול יותר ומסתובב עם תיק אפשר לחבר לתיק תווית של מזוודות או לכתוב את הפרטים על מדבקה או על פתק בתוך התיק. בכל מקרה עדיף שהפרטים יהיו מחוברים לבגדים. אפשר להכין תווית בד ועליה לרשום את הפרטים ומדי יום לחבר אותה עם סיכת ביטחון לכיס, לחולצה או למכנסיים או היכן שנוח ולא מציק.

קעקועי קשר

מוצר נחמד שיכול גם להלהיב ילדים חובבי קעקועים ששרשרת או צמיד לא נוחים להם. מדובר בקעקוע צבעוני זמני בו יש מקום לכתוב את מספר הטלפון של ההורים במקרה שהולכים לאיבוד.

אפשר לבחור יחד עם הילד היכן להדביק על הגוף את הקעקוע (על הזרוע, כתף, גב כף יד) ומדובר בפתרון טוב משום שהוא תמיד נשאר מחובר לילד ולא יכול ללכת לאיבוד. הערכה כוללת 12 קעקועים וטוש מיוחד לכתיבה. להשיג כאן.

צמיד GPS לילדים

צמיד מעקב מעוצב במיוחד לילדים, שהוא בעצם מכשיר איתור ומעקב. הצמיד יכול לדווח באמצעות GPS או הרשת הסלולרית על מיקום הילד ולהתריע אם הוא יוצא מחוץ לאזור מסוים שהוגדר מראש. המידע יכול להגיע ישירות לטלפון החכם של ההורים וניתן גם לשלוח הוראות לצמיד. מידע נוסף כאן. ניתן גם לרכוש שעון GPS שעושה את אותה עבודה, למשל כמו זה.


לתכני yes עם מי לגדול היכנסו ל –yesVOD

וואלה! NEWS בשיתוף yes

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully